Onze winkel in Giethoorn

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Ja, je kunt ook kiezen om de bestelling af te halen in onze winkel. Je kunt dan pinnen of contant betalen. Let wel op onze openingstijden! Wij zijn een seizoensbedrijf met wisselende openingstijden.

Moet ik een afspraak maken voor een bezoek aan de winkel?

Nee hoor, tijdens de openingstijden kun je gewoon langskomen. In het hoogseizoen (zomerperiode) kan het soms druk zijn.

Vragen jullie entree voor een bezoek aan de schelpen expositie?

Nee, ons maritieme expositiegedeelte, waar een zeer oude en bijzondere collectie schelpen, zeedieren, parels en fossielen te zien is, kun je bekijken in een deel van de winkel. Wij willen de schoonheid en diversiteit van de zee graag met je delen.

Wat is er bij jullie te zien?

Naast onze permanente tentoonstelling bieden wij een uitgebreide selectie van zee-gerelateerde items aan. Of je nu op zoek bent naar een uniek sieraad, een decoratief stuk voor thuis, een souvenirtje, of simpelweg een betoverende ervaring, bij ons vind je een waar schelpenparadijs.

Sieraden

Wat voor sieraden hebben jullie?

In de winkel hebben we een uitgebreide collectie sieraden, gemaakt van allerlei materialen afkomstig uit de zee. Zoals bijvoorbeeld Parelmoer, Abalone en diverse schelpen, ook hebben we zoetwaterparels. Veel van deze sieraden zijn door onszelf ontworpen en gemaakt.

Zijn jullie parels echte parels?

Ja, al onze parelsieraden op de webshop en in de winkel zijn gemaakt van echte parels. Wij werken met Zoetwaterparels vaak in combinatie met edelstenen en tussenkralen van Zilver of 14 krt Gold filled.

Kunnen jullie een sieraad aanpassen?

Jazeker kan dat. Al onze sieraden op de webshop zijn handgemaakt. Wij kunnen, na overleg, de lengte aanpassen. Ook is het mogelijk om maatwerk te maken voor je.

Verzending en levertijd

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling binnen 1-2 werkdagen verzonden. Wij streven ernaar dit dezelfde dag nog te doen. In het hoogseizoen (zomerperiode) kan het wat langer duren door de drukte in de winkel.

Spoed bestelling?

Bel ons op 0521-361582 , wij kijken dan wat we voor je kunnen doen.

Ik heb een fout gemaakt in het verzendadres

Mail of bel ons, dan kunnen wij dit nog aanpassen.

Hoe versturen julie de bestellingen?

Alle bestellingen worden met zorg verpakt en verstuurd via PostNL met een track en trace code (je ontvangt een track en trace link om je pakje te volgen).

Wat zijn de verzendkosten?

Zie hiervoor onze Verzendbeleid pagina.

Wat als ik mijn bestelling wil wijzigen?

Mail, app of bel ons zo snel mogelijk of app naar 06-21665741 of mail naar info@gloria-maris.nl of bel ons op 0521-361582, wij kijken dan wat we voor je kunnen doen.

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Winkel: Je kunt je bestelling bij ons in de winkel afhalen, je kunt dan contant of met pin betalen.

Webshop: Als je je bestelling via de webshop betaald kun je een betaling vooraf overboeken of wordt je Ideal of Credit Card betaling afgehandeld via Shopify Payments.

Retourneren

Kan ik iets retourneren?

Jazeker, wij doen niet moeilijk over retouren. We willen graag een tevreden klant 🙂 

Lees hiervoor onze Retourbeleid pagina.

Diversen

Duurzaamheid

Door het veranderende klimaat, overbevissing en andere menselijke invloeden moeten we steeds zorgvuldiger met de natuur omgaan.
Wij zijn blij met de samenwerking met onder andere; Villaflor lampen, Culture mix en Ariki, al deze partijen hebben duurzaamheid en fairtrade hoog in het vaandel staan. 

Staat jouw vraag er niet bij?

Mail ons dan even, we helpen je graag info@gloria-maris.nl